13. ledna 2012

Soví taška

Aneb adventní kalendář. Pustilo se nás do toho víc. A co vlastně šlo?


Náš oblíbený obchůdek Farbenmix vyhlásil na celý prosinec akci adventní kalendář. Každý den se tam objevovala jedna část střihu, postupu a nikdo nevěděl, co z toho vznikne. Všechny nás překvapila soví taška. Střih už bohužel není volně k dispozici, ale mám postahováno, tak na přání pošlu.



Můžete se podívat nejen na mojí, ale i třeba od Fram a Caramily




A co bych na střihu změnila? Rozhodně tu malou taštičku. Se sovou fakt běhat nebudu, už tak je taška dost divoká.... Ale sovu mám zevnitř. Ale něco decentního by použít šlo. Také jsem přidala dvě uši a prodloužila je. Jedno krátké je nepohodlné. Takhle mám tašku i na kočárku. Jako materiál je potřeba použít buď opravdu pevné plátno, manžestr a pod a nebo dát podšívku ideálně i s nějakou vycpávkou. Také bych příště přidala nějakou vnitřní kapsu na drobnosti. A možná trochu širší zip a uši ne přímo do švu, ale kousek níž, aby se taška líp otvírala.

3 komentáře:

  1. juu sufi, ta je paradni! mne bylo lito tuhle latku na tasku rozstrihat.. ale taky byla v uzsim vyberu ;-) :-D
    jo a uz se mi rozjel zip na te male tasticce.. jsem prvne pouzila ten nekonecny a ma nejake mekke zoubky.. :-p

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty metrážový zipy mi taky zlobí. Hlavně na tašce na plíny. A taky jeden na sedacím vaku. Příště už jen ty silnější - 5mm. Teď jsem ho našila Žížalákovi na domeček, co mám rozdělaný, tak uvidím. Mám ho tu ještě asi 20 metrů....

      Vymazat
  2. jaaj, no 20 metru je dost.. ja uz jen snad 8m, ale i tak nevim, kam s nim, bo jestli se to ma furt vytrhavat, tak je to na nic.. :-(

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.