19. ledna 2012

Bambus pro malého i velkého

Zamilovala jsem si bambumsové oboustranné froté za šijemedětem. Napřed jsem ho hodně používala na plínky, ale přemýšlela jsem, co ještě s tím.


S Žížalákem jsme začali chodit plavat a neměl osušku s kapuckou. Jen tetraplenu a nebo můj ručník. Můj pohled padl na froté. Měkké, savé, moc příjemné. Tak jsme sedla ke stroji a ušila. A praxi se osvědčila dobře. Udělala jsem jí 70x100, aby se mi do toho dobře balil a taky kapucku se želvou.






Ale pak se v létě objevila i barevná varianta. Původně jsem ji také chtěla střihnou do plín, ale pak mi to přišlo líto.Moje drahá polovička miluje velké ručníky. A hlavně hodně savé ručníky. Jednou se otřel do té želví osušky a chodil kolem jak mlsný kocour. Taky hrošíková látka z Ikei se mu líbí a mně něco zbylo po ušití sedacího vaku, takže byla osuška na světě. Padl na ní celý metr. A asi objednám další, protože se pomalu do ničeho jiného utírat nechce.

1 komentář:

  1. Ahoj, tak bambusových látek jsem už několik vyzkoušela, ale tohle froté ještě ne. Ale vypadá to moc dobře. Zvlášť ta zelená barvička...i nápady.

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.