26. ledna 2012

Softshelový kompletek pro Žížaláka

Softshel se mi poprvé dostal do ruky na podzim při hromadné objednávce. Pár metříků jsem zkušebně vzala a od té doby vzniklo pár kompletků. Je to moc příjemný materiál a dobře se z něj šije. Už má střiženo i na bundu pro svou drahou polovičku a chystám se i na svojí. Také jsem se zamilovala do reflexních nažehlovaček,  které používám na svých kompetkách a které krásně svítí v šeru a zajišťují viditelnost i na dálku. Do švu pak dávám reflexní paspulky.






Jeden z kompletků byl pro mého Žížaláka. Jenže od podzimu docela vyrostl, tak jsem musela udělat změny. Původně byl s kapucou a pas do gumy. Jenže pas už nestačil přes plínku, rukávy byly krátké a bunda úzká kolem krku.


 Teď jsem ale o něco natáhla rukávy (schválně jsem si tam nechala rezervu) a přidala náplet, který se ukázal jako nutnost, aby do rukávů nefoukalo.

U krku je místo kapucy límec a zip má krku proti škrábání.

 Přidala jsem i krytku zipu na patentky. Bunda byla úzká kolem krku, tak je rozšiřovaná po celé délce. 


a ještě detail začištění krku


 A tady je výsledek. Kalhoty na náplet místo původní gumy a bunda s límcem místo kapucy, ta je sundavací na patentky. Také stahování spodku bundy se ukázalo jako velmi praktické a to samé platí u gumy kolem bot. Je jen navlečená a stahuje se na jezdec. Ideální do nosítka, kde se kalhoty nevyhrnou. 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.