11. ledna 2012

Kamínková

Někdy na podzim jsem v obchodě narazila na tuhle medvídkovou látku se vzorem kamínků, Podobné mají tady. Pořád jsem nevěděla co s ní, ale nakonec jsem střihla Žížalákovi bundičku. Pak přibyla čepička a během dalšího ochlazení ještě nákrčník a rukavičky, aby to šlo všechno dohromady. Bála jsem se, že profoukne, ale ne a i pod bundou je krásně teplý.
Na nákrčník jsem nedávala suchý zip. Mám ještě jeden, ale nebylo mu to příjemné a zip občas škrábal. Nákrčník ale pod bundou krásně drží i tak.





Sama jsem si hřejivost ověřila taky, udělala jsem si krásný zateplený rukávník na kočárek a od té doby rukavice nepotřebuju. 
Je to kombinace tmavě modrého softshelu a dvou vrstev medvídka. Použila jsem patentky s dlouhým bodcem Plastové patentky jsou moje oblíbené. Používám je skoro všude. Ale na víc vrstev to chce použít ty s dlouhým bodcem, jinak patentka vypadává a nedrží.








Střihy: 
bunda  vel. 86 upravený Ottobre 3/2006 střih 7 (místo kapucy jen stojáček)
čepička vel. 48 upravený Ottobre 6/2011 střih 8 (prodloužené čelo místo kšiltu)
nákrčník Ottobre 4/2004 střih 6

6 komentářů:

  1. nakrcnik tu mam zrovna nastrihany s flisu.. taky se mi nezda ten suchac, chci tam dat patentky.. nezkousela jsi?

    OdpovědětVymazat
  2. patentka se bude zas špatně rozepínat a zmenšovat. Ještě bych mohl jít ten neškrábající sucháč.

    OdpovědětVymazat
  3. hmm, ten doma nemam..
    chtela jsem tam flaknout dva patenty vedle sebe, aby se to dalo regulovat.. no otestuju nejak a uvidim.. zase malina by si ho servala, kdybych tam nedala nic..

    OdpovědětVymazat
  4. Dobrý den,
    chtěla jsem se zeptat... ten rukávník jste šila podle nějakého střihu nebo jen "od oka"? Mám doma materiál, ale nechci "plýtvat" na testování, ráda bych našla něco ověřeného.
    Děkuji za odpověď.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. měřila jsem přímo na madle kočáru a zkoušela. tenhle má rozměr 40x45 cm. Jednoduchý obdelník, žádné složitosti.

      Vymazat
    2. Děkuji, večer vyzkouším :-)

      Vymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.