23. ledna 2012

Přebalovací podložka zamilovaní sloni

Přebalovacích podložek není nikdy dost. Ze začátku jsem používala jednorázové, ale brzo mne to přešlo. Hrnuly se, náplň hrudkovala a byly na jedno použití, i když vlastně špinavé nebyly.
Přebalovací podložky šiju z pulu  a nahoře je bavlněný samet. Také vrstvy a rozměry dělám různé.


Moje poslední podložka zamilovaní sloni je 60x45 cm (čili menší, skladná) a je jen ze sametu a pulu.
Sloni jsou prostě in. A tahle je volná.



Standartní velikost podložek je většinou 50x70 cm. To jsou třeba další sloni a nebo autíčka.



Pro Žížaláka jsem si udělala speciální velkou a měkkou podložku 85x60 uprostřed ještě s vrstvou flísové deky. Má to hned několik výhod. Eliminuje velký nedostatek dvouvrstvých podložek - nehrne se. Ale zas je míň skladná.Používám jí jen na dovolené a delší pobyty - prostě tam, kde má na tvrdém povrchu nahradit klasický přebalovák. 


A další využití přebalovacích podložek? Přidělala jsem jim patentky s gumičkama a dávám je před autosedačku jako ochranu nejen proti špinavým botám.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.