26. září 2013

Výprodej látek a přebytků

Jsem sysel, hrozný. Když objednávám v hromadce, musím mít snad všechno... no a pak se stane, že látka je trochu jiná než na fotce a nebo jen dorovnám do minima,  vezmu toho moc a pak nevím, co s tím. 
Takže jsem nafotila pár přebytků. Ať se mi to tady trochu vyprázdní... 

no už se vyprázdnilo, tak jsem stahla fotky i fotogalerie



vše najdete ve fotogalerii na https://picasaweb.google.com/100499987172504824015/VyprodejLatek9_2013?authuser=0&authkey=Gv1sRgCKSIkpPCrKuaXg&feat=directlink
objednávejte buď v komentáři pod fotkou a nebo piště na sufik@centrum.cz

tučňáci už opravdu nejsou!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
u čeho je pod fotkou v komentáři nick nebo jméno, tak to už někdo má.


také mám pár přebytků ve skříni, tak kukněte  https://picasaweb.google.com/100499987172504824015/KDispozici?authuser=0&authkey=Gv1sRgCKuy5r_mjbKm3AE&feat=directlink

v Praze předám osobně, jinak poštou

1 komentář:

  1. Jsem moc ráda za látky, které mohu koupit, jen malinký dotaz, do Prahy se dostanu až 5-7.11. Počkáte mi? Prosím napište mi odpověď na e-mail: vospelova@gmail.com
    Moc děkuji a těším se!

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.