29. dubna 2012

Obří taška na pleny

Pytlů na plínky pár mám. Ale pokaždé, když jedeme na víkend a nebo víc dní pryč, řeším, kam uskladnit všechny špinavé plínky. Pytle jsou malé a nepohodlné. Na odpoledne nebo den to stačí, ale na 2-3 dny už ne.




Tak jsem si ušila obří tašku. Ale z laminované kočárkoviny - opravdu laminované, neproteče, neprovlhne. Na  plínky ideální. A navíc cenově velice dostupná. Metr jsem kupovala za 59,-/m (výprodej u mráze). Oproti tomu PUL se pohybuje minimálně 300,- /m. A na pytel na pleny je celkem jedno, jestli je materiál certifikovaný na dětské prdelky. Důležitá je funkce.

Tak tedy obří taška na zip (aby se plenky neprosmrděly ven) a také podložené uši, aby se zvýšila nosnost. Odhad je tak 30 plín. 

2 komentáře:

  1. Dobré ráno, nevypere se časem z látky ta impregrace? Děkuji za nápad na tašku v minulém příspěvku, určitě si ji chci ušít.

    OdpovědětVymazat
  2. Tahle látka je jakoby pogumovaná a v ruce dost tuhá. Tohle se nevypere. Spíš rozdrobí. Ta kočárkovina, co jsem šila tašky, ta má jen nějaký zátěr, to by asi nebylo idedální, ale s touhle jsem šila i dno k domečku.
    A navíc já pleny uchovávám na sucho, tj nikdy to nebude tak moc mokré, ale to potřebovalo super nepropustnou tašku. To už je pak nutná igelitka.

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...