22. prosince 2016

Ovocný vánoční stromeček - návod

školkové a školní besídky... a všichni máte donést cukroví. Ale letošním hitem u nás je ovocný stromeček. Tímto děkuju holkám z diskuse, že daly fotky tohohle úžasného nápadu a já se mohla inspirovat


A tady je návod:


Potřebujete ovoce - na základnu pevné větší jablko a mrkev.
Doporučuju opravdu pevné jablko, já vzala moučné (v domnění, že je jabko jako jabko), ale není. To moje prasklo...
Trochu jsem ho vyhlodala a dole naopak seřízla.




Pak potřebujete párátka. Koupila jsem tyhle delší, pevnější, ale nejsou moc vhodná. Jsou moc dlouhá a  stejně jsem je ulamovala tak na poloviční délku. Na druhou stranu kratší párátka mi nepřijdou tak pevná. Do jablíčka se píchají dobře, ale kámen úrazu je mrkev. Rády se lámou. Takže je dobré využít třeba šídlo a nebo jiný bodec na udělání dirky a pak to půjde líp. Tohle je minimální množství párátek. Kdybych měla víc času, bylo by jich potřeba tak 2x tolik.
 ovoce... co se mi osvědčilo:
hroznové víno. Dobře drží tvar a vypadá dobře.
Churma na hvězdičku.
A pak jsem vzala, co bylo v obchodě a za nějakou přiměřenou cenu. Jablíčko jsem naložila do citronu, aby nezhnědlo. Kiwi taky vypadá dobře. stejně tak jako bluma.
Ale co se neosvědčilo, byly maliny. Jsou moc měkké a padají. Jahody by byly lepší. A ještě kumquat mne zklamal. Špatně se do něj píchalo.

Na to, že jsem stromečky dělala velmi ve spěchu a poprvé měly velký úspěch. Každopádně počítejte minimálně půl hodiny na jeden stromek, spíš víc.
Tak hezké vánoce







Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.