19. února 2012

Myší návleky na boty - návod

Oteplilo se. Venku všechno taje a vytvořilo se hezké blátíčko.  Žížalák už běhá venku. Jenže toho neujde moc, takže pak ho zase chvilku musím vozit v kočáru. Ale co s těma umatlanýma botkama. Má vysoké a mám co dělat, abych mu je obula doma. A představa, že je za vycházku budu několikrát sundavat a nandavat... Tenhle nápad jsem viděla kdysi na nějakém veletrhu, takže jsem se inspirovala. Návleky na botky s myšíma ouškama.





Jako materiál materiál jsem zvolila batohovinu. Měla jsem bledě modrou a šedou. Je lehce laminovaná a to je dobře, neproteče. Takže jsem váhala mezi myší a slonem. Ale nakonec vyhrála myš (nevím jak bych udělala chobot...). Střih mi dal trochu vymýšlení a zkoumání, ale nakonec se podařilo. A hned jsme je odpoledne vyzkoušeli.

Omlouvám se, ale střih jsem stáhla. Bohužel se objevilo mnoho kopií návleků a to i ze strany pravidelných čtenářek mého blogu, které je začaly prodávat...

Hotové návleky v 6 velikostech a mnoha vzorech skladem si můžete zakoupit zde https://www.sufik.cz/Navleky-c7_0_1.htm




3 komentáře:

  1. bezva nápad a krásné provedení, díky za tip, u nás až tak na podzim:)

    OdpovědětVymazat
  2. Díky za super nápad a návod, už jsou ušité a vyzkoušené :-). Jen teda před navlečením gumy jsem si říkala, že to je velikost spíš na moji a ne na dětskou botku, ale po stažení už to vypadalo dobře :-))

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.