3. března 2016

Restaurace Výtopna

Restaurace Výtopna na Václavském náměstí, kde rozváží pití mašinky a vláčky po kolejišti, které vede po celé restauraci a vy je sledujete jak jezdí.
Skvělý nápad a moc hezké provedení. 
Výtopnu jsme už navštívili několikrát, ale tentokrát poprvé i s dvojčaty.

A musím říct, že po dlouhé době, kdy jsme někde byli, to bylo opravdu velké zklamání. Nejsem třeba zvyklá i s dětmi čekat někde na schodech 5 minut, než se mi někdo věnuje, přestože mám rezervaci. O frontě za mnou na schodech nemluvě...


Ale dobré, usadili jsme se. Po několika letech rušného provozu Výtopny už některé věci opravdu potřebují opravit, aby tak nebily do očí (třeba odřené hrany stolu). Prostě jsem tam byla, když otvírali před asi osmi? lety a najednou vás ta změna nemile zaskočí.
Objednali jsme si pití, jídlo. I na poměry Prahy je relativně drahé. 

Přijel vláček s džusy pro děti, měly radost. Přijel druhý s domácí limonádou a zastavil u našeho stolu. Napili jsme se a usoudili, že alkohol v ní opravdu být nemá... Přiběhl číšník, že to poslali špatně, že je to koktejl, ale že už jsme se napili a musíme ho zaplatit. GRRRR a jak to mám asi tak poznat, když mi to přiveze vlak na stůl.
Děti se vydaly na obhlídku restaurace, chvilku pozorovaly vláčky a pár rybek v jezírku.
My vybírali jídlo. Výběr byl asi ze 6 jídel pro dospělé a 3 pro děti. Musím říct, že tak špatné jídlo už jsem dlouho nejedla. Guláš v mističce s chlebem asi za 170,- byl lehce připálený, nedochucený, jen pálivý a vůbec mám pocit, že v každé hospodě 4. cenové dělají lepší. Kaše nedosolená, a omáčka na stejk asi za 250,- z polotovaru? Jediné, co se dalo byly hranolky a řízečky, ale ve vhození do friťáku nějakou gastronomii nespatřuju. Ono teda ve Výtopně nikdy nevařili nějak super super, ale tohle už bylo moc. Prostě hřeší na to, že je to Václavák, hodně turistů, kteří už se tam vracet nebudou. Škoda.

Ani prostředí tam nebylo nějak moc příjemné. Hodně lidí, na vláčky nebylo vidět, jezdily relativně málo (tedy kolem nás), protože měly různé trasy, číšníci unavení a ve stresu... prostě jsme se tam necítili dobře a vydrželi necelou hodinu...


Takže bohužel Výtopnu nedoporučuju. Idea hezká, ale kuchyň a ceny katastrofa. Pokud chcete nějaký hezký zážitek s vláčky, navštivte radši na Butovicích Golden pacific café. Tam mají sice jen jednohubky, ale vláčků jezdí podstatně víc a i děti si to užijí včetně dětského koutku.

2 komentáře:

  1. Bohužel máme stejnou zkušenost a nejen my :-/ Jídlo mizerné, ceny vysoké, personál nijak extra příjemný, velký hluk a jako bonus čekání na jídlo hodinu i víc.
    Mrzí mě to, přijde mi to jako vynikající podnikatelský nápad, který bohužel těží jen z toho nápadu, realizace těžce vázne.A naprostá většina zákazníků se už nikdy nevrátí, protože to, co předvádějí, je mizerné i na české poměry.
    Takže bohužel nedoporučuju ani já :-/

    OdpovědětVymazat
  2. S dětmi nechodíme do restaurace Výtopna už dávno. Nechci dětem objednávat nechutné, předražené polotovary a čekat milostivě na vláček půl hodiny. Navíc, když vozí evidentěně pouze piva turistům. Od doby, kdy jsme musela s dcerou pravidelně do Motola, tak chodíme na mašinky pouze do mašinkové kavárny v Butovicích. Je tam klid a děti se mnohem víc baví, navíc se o ně nemusím bát, jsou stále na očích a můžou si kolem vláčků běhat jak se jim zlíbí. S Výtopnou jsem po několika špatných zkušenostech skončila.

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.