20. prosince 2014

Ještěrková kombinéza pro Ondráška

Konečně jsem střihla do ještěrek a taky došila dárek pro M. a jejího syna Ondráška. Softshel a zateplení z teplého coralu. Super zapínání na dva zipy, co se dají rozepnout úplně a nemusí se dítě zouvat. Takže mám rozšité ještě dvě pro moje dvojčátka, teď v zimě to bude super bez zouvání....
Na zakázku tyto kombinézy nešiju, tohle je dárek! 
Střih si můžete objednat na Fleru u Vyrobeno tlapkama a pokud si netroufáte, může i ušít až bude brát zakázky.










3 komentáře:

  1. Je krásná.
    Říkala jsem si, že ten tyrkysový zadek nebude moc praktický. Ale na druhou stranu je to jedno. Bláto bude vidět jak na modré, tak na černé. Zrovna dnes mi to manžel se synem dokázal:-D

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.