17. ledna 2018

Moje panenka pro Myšku - před a po

Občas si schováte svou hračku pro své děti. Nebo to udělá někdo za vás. Tuhle panenku jsem nikdy neměla moc ráda. Dostala jsem jí od babičky a nějak se mi nikdy nelíbila. Ale babička jí schovávala tu spoustu let, aby jí s velkou slávou mohla věnovat mojí Myšce... no řekla jsem si, že s tím něco udělám.

Takže před a po




Dalo to docela dost práce. Prvotně bylo třeba panenku řádně umýt. Těch pár desítek let jí dalo zabrat....

Přišel na řadu kartáček na ruce, písek na nádobí a taky šampon a kondicionér. Pak nějaké ty nové oblečky - přesněji řečeno tento kompletek nosily moje děti jako miminka a schovávala jsem je právě pro panenky.

A pak úkol největší. VLASY! Napřed jsem to zkoušela jen s čelenkou, ale prostě se ten příšerný účes začátku 80. let nedal upravit žádným jiným způsobem než to stávající chroští. A tak jsem pustila do projektu VLASY. Zabralo mi to v podstatě celé vánoční prázdniny.

Jako základ jsem použila příčesek na vlasy.   Kupovala jsem u vietnamců a vyšel asi na 130,- korun. A pak hodiny a hodiny práce, miliony vlasů po celém bytě (jsem si vzpomněla, jak jsem i já měla takhle dlouhé vlasy a byly pořád všude...). Naplétala jsem pramínek za pramínkem. Začala jsem dole u temene a pečlivě sponkama rozdělila na čtverečky. Finální počet copánků jsme nepočítala. Ale asi je časem dopletu celé, přeci jen pak budou odolnější. Teď jsem jen naplétala jen kousek hlavně kvůli časové náročnosti.

A co říkáte výsledku???






3 komentáře:

  1. Smekám! Ale panenku s takovými vlasy by chtěl každý :) Paráda!

    OdpovědětVymazat
  2. Úplně jiná holka:_) Taky jsem podobnou měla, ale zcela eprozřetelně ji při úklidu sklepa vyhodila.-)

    OdpovědětVymazat
  3. Ó, to je úžasná proměna! Moc se ti to povedlo! Přeju, ať panenka získá oblibu, když už toho má tolik za sebou:-)

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.