20. dubna 2017

Obrázky z písku - typy, návod, barvení

Tak jsem zas začala trochu experimentovat. Na netu je spoustu námětů...





A co s pískem? Malovat do něj, tvořit obrázky....

A co je potřeba?
Takže jeden písek pro činčily (cena asi 50,-) a temperky.

 Zamícháme, ideálně prstama, aby nebyly hrudky a necháme uschnout. Někdo prosývá, ale není to nutné. A pozor na prsty, barví to mokré hodně a jde to špatně umýt. Lepší jsou rukavice.

A můžeme malovat...
Doporučuju hluboký plech a nebo třeba nízkou bedýnku.  A vysavač v pohotovosti a nebo to vzít ven...
 Líp než forma na barvičky se osvědčují malé zavírací krabičky. Barvy se tak nesmíchají při transportu ani při manipulaci dětí. Ještě jsem zvažovala krabičky od tic-tac, že by se to hezky sypalo...


A jak malovat? Zkuste kromě prstu i hřeben, jezdit autíčkem, různá tiskátka jako třeba rulička od papíru a nebo jen stavět kopec

 A pokud se vám nechce tvořit jen malováním prstem, existují i speciální samolepky. Kupovala jsem zde a jsou opravdu super. Jen to trochu leze do peněz....




vždy odlepíte kousek samolepky a nasypete barevný písek.
 A písek zůstane jen na odkrytém místě
 hotovo a děti to moc baví

1 komentář:

  1. Moc hezký blog jsem čerstvou babičkou a tak trochu šiju a taky mě to baví Měj se hezky

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.