24. března 2016

Moje první barefoot baleriny

No jo, prostě jsme opičky a co má jedna, má i druhá. Tohle jsem musela zkusit. A  kromě toho budou velikonoce, tak aby mne beránek nepokakal.
Zikie  dokonce napsala a nafotila návod a Caramilla to trochu doplnila

Ale já vyhrabala svoje stoleté zásoby kůže, stačilo půl hodinky a baleriny jsou tu. Krásné červenomodré. Jen ty fotky za tmy nejsou nic moc...



Ještě pár poznámek k šití.
U vel. 37 jsem  jen upravila velikost ťapky. Ale co má Zikie na střihu do dýlky, já mám do šířky. Takže horní vrstvu jsem neupravovala. 
Kůže se dobře stříhá nůžkami se zoubky
miluju stroj s horním podáváním. Šil krásně i s obyčejnou 80tkou jehlou. Jen 4 vrstvy na patě se mu moc nelíbily.






3 komentáře:

  1. Tak ty jsou moc povedené! Včera jsem také zkoumala ten návod a pořád na botky musim myslet :-))) Určitě je taky zkusím....

    OdpovědětVymazat
  2. Můžu se zeptat, kde kupujete kůži? Obyč stroj ji asi neprošije nebo jo? (Kdyžtak mám ještě v záloze na chatě starý šlapací stroj... ten by to zvládnout mohl)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stroj to prosil bez problemu. Dokonce stacila 80tka jehla. Ale samozrejme na kuzi je lepsi. Kuze se da koupit na kutil florenc. Maji i e-shop. Ja mela doma zbytky, co jsem dostala v jednom calounictvi. Nicmene dobrym zdrojem kuze je i second hand. Zejmena stare sukne, kalhoty, bundy. A kdyz clovek hleda,tam je to i jen za par kacek.

      Vymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.