12. září 2014

Nové vložky do kočárku

Sovy se mi nějak okoukaly. Tak šly do světa a máme nové vložky do kočárku. Lepší střih, lepší výplň a hlavně z druhé strany i coralflís na zimu. Šije se to teda hrozně....
Jen teda musím ještě dodělat krytky nožiček z igelitu, hrozně mi to mláďata špiní.
A k nim samozřejmě i chrániče madla, popruhů, nové deky. I když deky asi nemám vyfocené...








5 komentářů:

  1. Krásné:_) Jak ty to s těmi všemi dětmi zvládáš?:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Téééda, to je vymazlený kočárek. Z loňska mám pořád ještě kočárkový úkol,že chci pro malou ušít balvněnou vložku do kočárku a na madlo taky. Jenom se pořád nemůžu rozhodnout, zda potah na madlo nechat bavlněný či raději bavlněnou látku přešít průstvitnou ubrusovinou. Co by jste mi poradila z Vašich zkušeností? Děkuji! Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bavlněný potah se rychle špiní. Dětský celkem odolává, ale můj na rukojeti řidiče už je hodně vyšisovaný a začíná se trhat.
      Já bych na to igelit nedávala. On se dost lepí a ani to nevypadá moc hezky. Je jednodužší to sundat a vyprat. Osvědčil se mi oboustanný. Vydrží čistý dýl...

      Vymazat
    2. Děkuji moc za rozlousknutí mého oříšku, dám na Vás, u igelitu jsem si právě říkala, že to nebude moc příjemné na opak a taky že by se mohl zapařovat, když například zmokneme a pak začne svítit slunko apod. až budu mít ušito, pošlu fotku, snad to letos stihnu zrealizovat:)

      Vymazat
  3. Téééda, to je vymazlený kočárek. Z loňska mám pořád ještě kočárkový úkol,že chci pro malou ušít balvněnou vložku do kočárku a na madlo taky. Jenom se pořád nemůžu rozhodnout, zda potah na madlo nechat bavlněný či raději bavlněnou látku přešít průstvitnou ubrusovinou. Co by jste mi poradila z Vašich zkušeností? Děkuji! Jana

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.