11. srpna 2014

Dětské pojistky - recenze

no možná to k šití moc nepatří, ale stejně mi to nedá. Článek mám v hlavě už několik let a s naší rostoucí tříčlennou demoliční četou je to stále aktuální. 
Dětské pojistky aneb jak zabezpečit domácnost a hlavně děti před destrukcí.

Sice někteří z vás mohou namítnout, že stačí dítěti říkat důrazně ne, nesmíš, eventuelně ho lehce plácnout přes ruku, ale když jsem to řekla během hodiny asi tak 70x a Koblížek se na mě stále culil a šel to udělat znovu, tak už prostě rezignujete. Navíc kam dvojčata nevylezou, nedosáhnou, to jim pomůže starší bráška.

Tak malá sonda do našeho trhu a krátký popis, co koupit a co ne. A věřte, že některé z pojistek drží a mají význam, některé jsou vyhozené peníze. Samozřejmě je jich na trhu víc, než mám tady, uvádím jen to, co jsem vyzkoušela.


Moje TOP pojistky

- folie na sklo. Nemusí to být nic extra, stačí obyčejná samolepicí tapeta z hobbymarketu. Máme průhlednou. A vyzkoušeno. Jednou nám Žížalák prorazil vitrínu, jednou průvan vysklil dveře. Sklo se pokaždé roztříštilo, ale zůstalo do posledního kousku přilepené. A to i přesto, že na dveřích bylo jen tak ze 2/3 (na zbytek nestačila...)
Ještě tip k nalepení folie. Postříkejte lehce sklo vodou, nalepte folii (dá se s ní hýbat), vytačte nějakou kartou či jiným předmětem vodu ven.



- záslepka zásuvek. Známe už z našeho dětství. Novější verze třeba v ikee. Pokud měníte vypínače a zásuvky, dělají se i s integrovanou dětskou pojistkou.

- ochrana šuplíku na rohu. Používáme už 3 roky a jediná vydržela 

- univerzální pojistka na skříň, okno i přes roh. Je jich několik druhů - tato je super, drží dobře i se s ní dobře manipuluje. 

Tato drží dobře, ale nejde zase vůbec rozepnout.


No a tím jsem s kvalitníma pojistkama asi skončila.

Pojistky, které drží, ale mají nějakou vadu (např. špatnou manipulaci)
- Ikea pojistka na skříňky a okna. špatně se mi s ní manipulovalo. Ale drží dobře
 - Ochrana rohů. Opět Ikea. Tlapičky jsou rozhodně lepší než kolečka, nepřečuhují tak do prostoru. Ovšem ani jedno moc nedrží, samolepka je příliš slabá a je potřeba je přilepit něčím jiným.




- přísavka proti posunutí skel ve vitríně. Má své opodstatnění, pokud do vitrínky moc nelezete.

Pojistky naprosto nefunkční, rozhodně jsou to vyhozené peníze
- tyčka s pantem . celkem dobrá, ale brzo se zlomila
-ohebná pojistka - vyloženě vyhozené peníze. při sebemenším zatažení za šuplík, skříň se otevře

- pojistka na dveře skříně - opět nekupovat, nedrží

- pružná pojistka zapínající se kolečkem - kupováno v DM a hodně špatně se s ní manipuluje
- pojistka z Lidlu. Neustále padá ze skříňky. Jedna část je velmi drobná a nedrží. Špatně se s ní manipuluje.

- zarážka na dveře - nějak jsem nepochopila, na co to je...

4 komentáře:

  1. Zajímavý článek. Já znám jen zarážky na roh stolu a zástrčky do zásuvek.Zase jsem chytřejší:_)

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám zase oblíbené ochrany rohu z DM, jsou to takové průhledné "koule". Jsou estetičtější než ručičky z Ikey a podle mně i měkčí. Drží dobře, máme některé nalepené už asi tři roky ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Mě se osvědčili zarážky do zásuvek Ikea http://www.ikea.com/cz/cs/catalog/products/90148691/. Dobře se otevírají a dítě mi do šuplíků neleze. Jen je potřeba vrtat.

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem dost využila ohrádku, měla jsem tu velikou (měla asi 8 šprušlových polí). Nevytvořila jsem s její pomocí prostor, do kterého bych dávala děti, ale ohradila jsem část obýváku, kam nesmí (skleněná vitrína atd.) :-)

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.