12. března 2013

kojicí noční košile

Kojení v noci je kapitola sama pro sebe. Je potřeba pohodlné oblečení, u kterého nebude táhnout na záda a zároveň bude vše pro miminka dostupné. Nejlépe pro obě najednou... Tak jsem zkoušela dvě nové varianty košil. První pokus byl už někdy loni - pod prsama přestřižené. 
Teď jsem sahla do látkových zásob a vyšila pár zbytků... 
první je košile s raglálem, myslím, že poslouží dobře, ale takové triko na den by asi moc praktické nebylo.



  Druhá varianta je střižená v celku s velkým výstřihem a vepředu krátké tílko pod prsy do lemovací gumičky


4 komentáře:

  1. Šmíruju, šmíruju :-D ten raglán mě taky napadl, určitě jednu takhle zkusím ušít a pak jsem si řikala, že mnohem praktičtější by možná bylo dát tam neškrábavý suchý zip, ale to musím vyzkoušet jak by se to dobře nebo špatně zapínalo... asi nejdřív rozstříhám nějaké staré triko a přistehuju tam ten sucháč, než to začnu šít :-D ty patentky mě odrazují kvůli tomu zapínání, protože já mám problém zapnout je pokaždý správně :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no já už v ní spala, je moc příjemná. Sucháč by asi škrábal, přemýšlela jsem o zipu, ale neměla jsem metrážový s aretací... Patentky jsou celkem v poho a já to beru tak, že se stejně všechny zapínat nemusí....

      Vymazat
    2. ještě mě napadlo jedno řešení, ale to uvidim jak to bude vypadat na papíře, každopádně nejdřív musím vyprat materiál :-D

      Vymazat
  2. já mám koupenou košili s raglánem a místo patentek jsou tam knoflíky. Fakt nedoporučuji, pořád se to rozepínalo. No uvidíme co budu nosit v srpnu:-D

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.