23. ledna 2013

Robert Kaufman - Vroom - co umí látka

Zařizujeme pokojíček pro Žížaláka. Už je to velký kluk a taky prcci v bříšku rostou a je potřeba ho co nejdřív vystěhovat z ložnice do pokojíčku, aby si zvyknul. Sice jsem tím pádem přišla o pracovnu, ale co naplat.   

A pokojíček musí mít co nejkrásnější. Všechny víme, že to není jen o penězích a dá se pěkný pokojíček zařídit i za relativně malou částku, jen je potřeba se nad tím zamyslet a trošku shánět.
U mně bylo alfou a omegou téma.  To znamená látka a doplňky. Nábytek máme stoletý bílý a na tom není celkem co pokazit. Takže teď něco klučičího. Látku jsem sháněla dlouho. Je už z loňské kolekce a i když jsem o ní věděla, většinou byla beznadějně vyprodaná.


Vyhrál u mne Robert Kaufman se svou kolekcí VROOM. 
Tři perfektně sladěné látky -  panel s obrázky, listelky a drobný vzor.
Vše jsem kupovala na http://www.fler.cz/jarnickova

takže sledujte další články, co se mi z toho všechno podařilo vytvořit...

2 komentáře:

  1. Dobrá volba,koukněte sem paní vyprodává zásoby
    http://www.mimibazar.cz/nove_fotografie.php
    jinak má ID 1435
    nějaká autíčka tam ještě má za krapet nižší cenu než je původně:-)))hezké zařizování a těším se na výtvory....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tohle je jiná kolekce a já chtěla tuhle. Navíc ceny má za 0,5 yardu a pokud se to přepočítá na metry, tak je to to samé, ne-li dražší....

      Vymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.