3. října 2012

tréningáče

Na poli nočníkovém střídavé úspěchy. Nočník sabotuje, ale zato obstojně chodí na záchod. Líbí se mu prkýnko se žabičkama. No a k tomuto účelu potřebujeme něco, co se rychle sundá. Než se dostanu do plíny, tak to trvá přes ty vrstvy moc dlouho.
Zkoušela jsem slipy s vkládačkou (dobrý),  plavky co jsem šila s pulem  (taky to jde) a teď nově mám troje tréningáče.  Jedny jsem šila už někdy v únoru, ale skončily nakonec u kamarádky. Teď jsem udělala pár změn

Ale nevím, nějak mi přijde, že se sundavají všechny zmíněné druhy stejně a jen ty patentky jsou tam navíc...


Modré s modou plavkovinou a zmenšováním...sendvič pul se velice osvědčil, není třeba podkládat suede

Tyrkysové s tyrkysem, to už je obyčejný pul a suede je uvnitř 








 A taky je opět sendvič a kytičkama. Tahle plavkovina je moc tenká, měla jsem dát místo 2 vrstev 4.
 


















a ještě pár poznámek k šití:

každá gumička se natahuje jinak. Hrůůůůůzaaaaa. Růžové vyšly moc malé, modré zas velké. A pak se v tom vyznejte.
Plavkovina tenčí to chce určitě víc vrstev na uši
Bříško řasit,  jinak se odstává a patentky musí být úplně v kraji, jinak se vytáčí pak kraj ven
Patentky na plavkovinu v rozestupech, líp se to reguluje
Šířka plavkoviny je ideální tak 5-7 cm, směrem k bříšku zúžit, jinak to škrtí nožičky 
Vkládačky používat staré prkenné, jinak se hrnou

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.