3. července 2012

Cestovní taška na golfáč

Takový kočárek v autě dovede nadělat pěknou špínu. Asi víte o čem mluvím. Kromě toho, že zabere skoro celý kufr, také z koleček padá kde jaký bordýlek a ušpiní všechno okolo, ať se snažíte, jak chcete.





 Na nápad s cestovní taškou na kočár přišel můj úžasný J. že prý by se pak dal kočár dát i na střechu, do kufru se toho vejde víc a navíc v takové tašce ani nezmokne. A když je místo v kufru, dáme ho dovnitř a tak tam aspoň bude čisto a špinavá taška se pak vypere.

Střih na tenhle výtvor samozřejmě není. Pobrala jsem tady všechny možné zbytky batohoviny a přidala oboustranný metrážový zip, kousek popruhu a výsledek je nad očekávání - jako bych to takhle plánovala a ne že jsem to šila jak mi to pod ruku přišlo a prostě obmotala kočár látkou.

Taška je docela praktická, určitě by se dala použít i na snowboard a podobné velké neskladné věci 

1 komentář:

  1. Paráda, super nápad! Mům manžel je také takový. Když mi dojdou nápady, tak dokonce vymýšlí, co bych mohla ze svého repertoáru ušít mým těhotným a kojícím kamarádkám. Bohudíky za mužské!

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.